Alla inlägg under september 2009

Av Linnea - 25 september 2009 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linnea - 25 september 2009 23:41

Nu har jag sett andra avsnittet av säsong 7 och jag blir bara mer och mer irriterad, för det första så har (som de flesta vet) Petyon och Lucas hoppat av hela grejen- eller rest iväg, hur man nu vill se det hela. Och nu händer det något helt otroligt, jag kan inte fatta att folk kan göra så! Visst är det bara en serie, men fan det här kan liksom hända vem som helst egentligen. Fuck va arg jag blir. Jag tänker inte säga för mycekt för er som inte vill veta vad som händer/inte har sett den. Men jag säger såhär: jag blev riktigt upprörd avv det här avsnittet. På alla möjliga sätt!!!


Om ni vill veta mer så kan nu fråga... shit... ska nog gå och lägga mig nu så att jag bara slipper tänka på det här. Irriterande...

 

puss, rosen @>--

Av Linnea - 25 september 2009 21:58

Från en underbar dag:


     


Så det kan sluta en dag på Grönan <3

puss, rosen @>--

Av Linnea - 25 september 2009 21:57

Jag är förtvivlat kär! Förvånad

Vad tycks?

   


puss, rosen @>--

Av Linnea - 25 september 2009 21:42

Idag ringde det en man från ett företag som ville att jag skulle komma på en anställningsintervju, det känns skönt, men samtidigt jobbigt eftersom att det är min första och jag inte har någon erfarenhet inom detta område. Företaget heter Definitiv och det kan bli mycket intressant. Vi får se hur det går. Om ni har några tips om vad man ska göra och inte göra så hojta till ;D


Man känner sig säkert nervös och blottad, så vi får se, jag blir nervös av att redovisa ensam inför en lärare liksom, det här känns ju ännu värre. Om det är någon som har lust att följa med mig dit så får ni gärna göra det.


puss, rosen @>--

Av Linnea - 25 september 2009 19:02

Vad gör du när du får reda på att din värld kommer försvinna. Vad skulle månen göra om himlen sa att den skulle sticka? Varför ska man dö? Varför kan man inte bara leva för alltid, det suger, ens bästa kompis eller mamma kan dö imorgon och vad gör man då?! Man går ju för fan under. Jag orkar inte ens tänka på det, blir bara ledsen då.


Nu har jag även fått reda på att min kusins tjej är en såndär ÜBERsvartsjuk tjej, så jag vet inte om jag ens får åka och hälsa på honom. Allt känns så jävla skit just nu. Hon har slängt ut alla hans foton på honom och hans ex, okej att man blir lite avis, men man gör inte så och man frågar definitivt innan. Hon är nog inte mogen nog för honom, han är 32 och hon 19, kan det bli värre? Nu fattar jag varför han aldrig är inne på msn eller ringer mig, blir så ledsen... Känner mig inte välkommen längre, ska det bli såhär kommer han nog inte ens på min studenten för hon kommer väl inte låta honom, vill bara gråta...



Im standing on the bridge
Im waiting on the dark
I thought that you'd be here
by now
Ther's nothing but the rain
no foot steps on the ground
Im listening but ther's
no sound

Isn't anyone trying to find me
Won't somebody come take me home

it's a damn cold night
Trying to figure out this life
Won't you take me by the hand
Take me somewhere new
I don't know who you are but I
Im with you


puss, rosen  @>--

Av Linnea - 25 september 2009 18:40

Japp, som ni läste förut (kanske) så hade jag rätt mycket att göra idag och nu när jag kommit hem igen så har jag faktiskt gjort nästan alla saker. Det fattas bara att jag pluggar lite, men jag vet inte om jag orkar idag, för jag är hur trött som helst. Men shit, när jag och Jenny var i stan så hittade jag VÄRLDENS snyggaste skjorta, jag har aldrig älskad ett klädesplagg så mycket, jag föll verkligen pladask och den satt verkligen PERFEKT. Jag ska köpa den när jag får studiebidraget hade jag tänkt Cool, men jag lägger upp en bild snart, som jag tog i provrummet, ajja bajja rosen!


Snart är det idol och då får vi hoppas på favoriterna, alla tycker ju om samma personer i princip så det skulle va dåligt om de inte gick vidare; ERIK, CALLE, TOVE ;D


puss, rosen @>--

Av Linnea - 25 september 2009 10:09

Nu är det dags igen, upp och hoppa och spring iväg till skolan! Jag vaknade vid åtta och har hunnit en massa saker redan, det känns skönt och jag har ju bara en lektion idag så det känns bra. Här är dagens "to do":


  • Vakna [x]
  • Äta frukost [x]
  • Jogga (7,3 km) [x]
  • Plugga [x]
  • Gå till skolan, psykologi [  ]
  • Hem [  ]
  • Stan med Jenny ;) [  ]
  • Plugga! [  ]

Hinnar man allt det här på en dag? Jodå det hoppas jag, vi får väl se mot slutet av dagen, nej nu måste jag klä på mig, måste iväg till skolan.


Jag såg på nyheterna att Bert ska göra så att skolmaten blir bättre, hehe hoppas att det fungerar så att man kan äta maten i skolan och faktiskt bli mätt någon gång. Det är jobbigt att ta med sig massor varje dag och ja, maten är ju inte heller så speciellt nyttig. Vi hejjar på Bert iaf! Lycka till på honom!


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards