Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linnea - 2 september 2009 21:06

Mitt i natten vaknar jag av att telefonen låter. Det är inte alarmet som säger åt mig att vakna, telefonen ringer och jag har ingen aning om vem det är. Jag tittar på skärmen och tror att jag drömmer.

Sömnen ligger tung över mitt huvud, mitt huvud vill somna om, men mitt hjärta vill stanna kvar vid medvetandet, allt är som en dröm, nyp mig någon?

Jag hör en röst, en röst lika ljuv som en sommarbris, lika skön för öronen som rosens kronblad mot huden. Jag kan varken se upp eller ner, ljuset eller mörkret, allt är bara en stor röra, en oreda i natten.

Jag tror fortfarnde att jag drömmer och när jag väl hör det jag väntat på för alltid så vet jag att jag drömmer. Fan...

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards