Alla inlägg den 7 september 2009

Av Linnea - 7 september 2009 00:11

Klockan är nu över 00:00 och jag borde sova för länge sen, inte för att jag har skola imorgon, utan för att jag är smått förkyld fortfarande! Men jag är ganska säker på att jag inte smittar längre i alla fall, mamma har inte blivit sjuk och inte heller pappa eller min brorsa. Jag är jätte trött och sur på min dator för att den är så seg, jag borde verkligen sova.


Jag läste nyss veckans matsedel på skolans hemsida och jag blev inte direkt glad över det, inte förvånad heller för den delen. Äcklig mat hela veckan förutom på fredag! Då är det spagetti med köttfärssås.. Inte för att skolans är så god, men tio gånger bättre än fisk eller korv...... blää!


Nej nu måste jag verkligen sova, ska lägga upp fler bilder på det jag ritar snart.


//rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards