Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linnea - 4 september 2009 22:33

Nu känns det som jag kommer tillbaka på något sätt :)

Jag har börjat rita igen och reslutatet är mycket bättre än jag förväntade mig! Snart lägger jag upp bilder på processen! ;)



Av Linnea - 4 september 2009 17:53

Den nya influensan som tidigare kallats för svininfluensan har drabbat Sverige. Tre personer har dött redan, men flera tusen är smittade. Anledningen till att de dog var för att de hade sjukdomar sedan innan, det är hemskt. Var är vaccinet när vi behöver det? Det är orättvist att de friska ska få större chanser, varför ska en mycket god vän som har astma bli lättare smittad än mig som inte har astma?! Usch... Hoppas vaccinet är här snart.


Nu har jag själv förmodligen blivit smittad, gick inte till skolan idag (bland annat för att jag inte ens hade några lektioner :P). Nu har jag sovit hela dagen och känner mig lite bättre faktiskt, däremot har jag en riktigt aggressiv hosta som vägrar ge sig. Symptomer: Ont i halsen, hosta, magont, trötthet, ont i kroppen och huvudvärk. Attans...


Nu gäller det bara att ta det lugnt för min del (jag som ville gå till pappa och spela the sims idag)...

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards