Alla inlägg den 19 september 2009

Av Linnea - 19 september 2009 23:38

Idag är det, som alla vet, LÖRDAG! Superskönt om ni frågar mig. Iaf förlåt för dålig uppdatering, men jag har tyvärr inte varit hemma på hela dagen. Det var meningen att jag skulle till Kista med brorsan och mamma, men så blev det strul och brorsan bråka bara och då fick jag ett samtal från Germailne <3 som frågade om jag ville åka med till Grönan! Hur kul skulle inte det vara? Men jag hade inte pengar till åkband, men så sa de att de skulle bjuda mig och jag blev ju jätteglad! Så mamma och jag åkte med till Gröna Lund och åkte hejvilt (inte mamma dock). Det var sista dagen som de har öppet för i år också och det var fri entré (med Metro), vilken GALEN dag! Jag har haft hur roligt som helst och jag hoppas alla andra hade det med. Vi gick även in i Spökhuset, vilket var en smula galet, men inte lika läskigt som sist jag gick in dit (i somras). Bilderna från dagen kommer upp sen!


What a beautiful day! <3


puss, rosen @>--

H&M

Av Linnea - 19 september 2009 00:08

Kläder jag provade för skojs skull och kläder jag föll för! <3


           


puss, rosen @>--

Av Linnea - 19 september 2009 00:06

Underbar dag, med underbara vänner! Det här är för er <3


      Liz               

Av Linnea - 19 september 2009 00:04

Hehe, simpelt och mjukt, det är så jag gillar det (ibland iaf) <3


 


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards