Alla inlägg under september 2009

Av Linnea - 30 september 2009 22:27


Det här är inte OK längre, vem är det som inte förstår det. Jag ska inte göra värsta grejen utav det, utan jag tänker ge alla en sista chans att lägga av på riktigt. Den som skriver anonyma kommentarer i Mias blogg kan bara gå och köra upp den kommentaren någonstans. Ena sekunden säger HELA klassen (i princip) att man ska ta saker ansikte mot ansikte, och jag har tänkt på det där och jag håller fullständigt med. Det är inte okej att snacka bakom ryggen, blogga fula saker och kalla andra bitch bakom ryggen eller i bloggen liksom. Men det är inte heller OK för de som säger detta att gå och skriva "anonyma" kommentarer på någons blogg. Det kallar jag inte att stå upp för det man säger, inte gömma sig för att "inte skapa konflikt". Det här är nu så uttjatat och jag orkar inte det längre, det känns som alla VILL ha drama och gör alla saker så stora.


Så som sagt så har jag inte sagt någonting, ÄNNU... Men jag vill inte heller att det här fortsätter, det räcker nu... Kan alla bara lägga av så blir det inget mer med det, skulle jag fått den kommentaren så vet jag med säkerhet att jag skulle gjort något åt saken. Vare sig de andra vill eller inte, var kom modet ifrån? VARFÖR nu och VARFÖR MIA?!?!?!


Jag vill glömma det här, hatar det här verkligen, ingen är ärlig och allt blir  bara SKIT.


Kom igen, vi går i samma klass! Varför göra bloggvärlden så märkvärdig. Skulle inte kunna tänka mig att Kissie eller Dessie eller vad dom nu heter blir attackerade av sina KLASSKOMPISAR... Blogg är blogg, vi har fria tankar... GE ER

Av Linnea - 30 september 2009 19:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linnea - 30 september 2009 18:23

Ikväll kl 20 är det idol igen som vanligt. Ytterligare två killar ska gå vidare till kvalet. Det låter toppen och jag har redan mina gissningar. Jag tippar på att ERIK GRÖNVALL går vidare, det är jag nästan hundra på, han har något speciellt verklige, men var dock snyggare i brunt hår! Jag håller iaf på honom, han har en väldigt speciell röst (brabra). Resten av deltagarna vet jag inte riktigt, vi får väl se hur det går för dem.


Jag verkar vara en dålig person :S. Folk tror bara dåliga saker om mig, det kan ju inte vara bra iaf.


puss, rosen @>--

Av Linnea - 30 september 2009 15:06


Nu sitter jag i skolan i datasalen och kikar på vårt projektarbete. Det känns tråkigt och jobbigt men samtidigt intressant. Vi har kommit fram till att vi ska hålla någonting i aulan för att få folk mer uppmärksammade och dessutom lägga fram förslag och på något sätt kanske fixa en namnlista. Vi får se hur det går med den saken.  Men nu helt plötsligt så kom vi igång och då blev allt toppen, idéerna bara flödar.


Fick precis ett samtal från en tjej som heter Frida och arbetar på "Makalös". Jag ska komma och provjobba för dem på fredag kl 13. Precis efter det fick Jenny samma samtal och vi ska jobba samma dag! Det är toppen! Jag längtar jättemycket och vi får reda på en gång om vi får jobbet eller inte!!! Jag kommer vara jätteglad, men samtidigt hur nervös som helst! Jag undrar verkligen  hur det kommer att gå, för det känns som att allt är kaos och det finns säkert många som är tusen gånger bättre än vad jag är, men jag ska göra mitt bästa och jag har ju Jenny som peppar mig också! Eller? Tungan ute


Godmorgon världen

puss, rosen @>--

Av Linnea - 29 september 2009 22:59

Nu gick Mariette och Erica vidare till kvalet och det känns ju lite sådär. Mariette är ju inte direkt en utav mina favoriter, störde mig lite på henns viftande, men om hon går långt så är det säkert så att man börjar tycka om henne efter ett tag, eller? Vi får ju hoppas iaf!


Nu måste jag läsa vidare och sedan sova!

Sov gott allihopa <3


puss, rosen @>--

Av Linnea - 29 september 2009 21:02

Haha, fick en kommentar av en tjej som heter Anna Nilsson Skrattande Vi va typ bästisar när vi gick i lågstadiet, fan va roligt! Klart jag kommer ihåg dig! Om du ser det här, så... Hoppas du mår bra och att allt går bra för dig (ser dig aldrig nu för tiden, du bor väl kvar eller?) Hoppas du hör av dig mer! Kram kram!


Idag har jag varit i skolan, usch det var inte så roligt. Det var mest jobbigt och så, men det fick gå ändå. Sen åkte jag till stan med Jenny för vi skulle kolla ett jobb och det var knappt så att vi hann. Vi åkte faktiskt en timme innan och sen virrade vi runt lite, men som tur var kom vi inte "för sent".  Detta var tack vare en kvinna som hjälpte oss trots att vi inte ens frågade henne! Mycket snällt... Som tur var så var mötet försenat så vi kom "i tid". Det tog ungefär en timme och de berättade om hur de jobbar, vad de säljer osv. Vi lämnade intresseanmälan om att provjobba och så får vi se hur det går utifrån det! Vi får se hur det går.


Jag fick reda på att jag INTE behöver vara barnvakt så jag kan bara skita i det och gå till skolan istället! TOPPEN... Nej nu måste jag verkligen läsa Candide och avsluta så mycket som möjligt, boken ska va klar snart och jag måste skriva läsloggar också.


puss, rosen @>--  

Av Linnea - 28 september 2009 22:20

Jahapp, då var det sista skolfotot någonsin på onsdag. SISTA och det ska ju tydligen va spex där man "klär ut sig". För det första så är den idén inte så speciellt lockande och för det andra så har vi inte ens ett tema. Vilken oorganiserad klass vi har hahahah Tungan ute. Det fungerade inte riktigt den här gången och det var ju lite synd! Jaja, orkar inte klä ut mig och vissa sa ju då: "men då får man inte vara med". Vad är detta? Tungan ute Mitt eget klassfoto. Alla är helt olika, om jag kommer som jag e då, då får dom väl acceptera det. Vissa ska "sitta ihop", andra ska va "killar" (tror jag) andra ska va gravida... Heheh känner inte att jag passar in där. Men något som skull vara roligt skulle vara: Tjejer= killar och killar= tjejer, men det skulle nog ingen gå med på!(jag menar inget illa om jag skrev något som någon lyckas ta illa upp av)


Nej nej, nu får jag komma på nåt själv!


puss, rosen @>--

Av Linnea - 28 september 2009 21:36

Nu har idol varit igen och CALLE gick vidare! Det är underbart, fast det var ganska uppenbart, alla verkar tycka om honom och han har ju den där charmen som alla bara vill ha. Han är rätt gullig och det är väl det som gör det, han försöker verkligen och han är blyg, blir det bättre? Tungan ute Sedan finns det ju fler favoriter! Personligen hejjar jag för tillfället på Tove, Calle och Erik! De är alla så söta och charmiga, hoppas någon av dem vinner!


Vilka är era favvisar? Tungan ute


Längtar... <3


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards