Direktlänk till inlägg 29 november 2009

En underbar lördag!

Av Linnea - 29 november 2009 16:14

  Denna underbara flicka tappade choklad på mina VITA converse! :I


Först och främst vill jag säga grattis till SOFIA och LIZ som fyllt år nu under veckan och det var roligt att de hade fest och så. Stora flickorna som fyllt 18 år! Förlåt sofia för att jag inte kom, jag hann liksom inte! (Och dessutom så har lilla jag inte fyllt vuxen ännu så det blir utgång den 12e december istället). Änr är man UNG!


Så igår åkte mamma och jag till Kista! Det var roligt, eller nej det var det ju inte. Vi kom dit runt två och det var smockat med folk överallt. Kista öppnade den nya delen nu i veckan och de har rabbat i många affärer (25%) ända tills idag. Så alla var ute och shoppade och jag kom på att de var ganska smarta eftersom att de öppnade precis vid löningen så alla stormade dit på lördagen och shoppade. Jag har aldrig sett så mycket folk i Kista, hemskt! Men den nya delen var fin i alla fall. De har öppnat bland annat åhléns, monki, new yorker och andra som jag inte brukar gå till. Däremot hittade jag en söt kjol i Monki, men köpte den inte!


Sen åkte vi till stora staden! Där mötte vi ett födelsedagsbarn, gav henne presenter, blev bjudna på underbar middag och hade jätteroligt. En viss liten Bea gjorde illa sig femtioelva gånger och det var ju inte så roligt, men hon klarar nog sig, så liten och smidig som hon är!


Vi åkte vidare till en brasiliansk restaurang, där de dansade samba och hade jätteroligt! Mot slutet spelade de även Las Ketchup låten och sådana klassiker, helt fantastiskt! Då var det bara att skaka loss även om det bara var jag och två till som dansade just då xD


Det var fantastiskt och jag tackar för en underbar kväll!


Hoppas ni där ute hade det lika bra som jag <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 22 februari 2010 09:59

Det var någon (s) som undrade vad man får göra under samhälle C kursen och ärligt talat, den var riktigt svår. Vi fick läsa om makt och klimat och olika partier. Makt var det allra svåraste för begreppen som användes har jag aldrig hört talas om (i p...

Av Linnea - 1 december 2009 21:19

  Nu är det ombygge som gäller hehe, inte bokstavligen talat dock! Kolla in min nya blogg som du finner: HÄR.   Det är där jag kommer hålla till numera så vi får se hur det blir ^^ ...

Av Linnea - 1 december 2009 08:40

  Ja då sitter man här i den här skit skolan igen och skriver på bloggen. Det är ju meningen att jag ska jobba förstås, men vem orkar egentligen det halv nio på morgonen? Plus att jag glömde att skicka arbetet till skolan, så det är ju ett problem....

Av Linnea - 30 november 2009 20:52

  Vaknade tidigit i morse och då var mamma redan vaken och det var ganska underligt eftersom att det inte hänt att hon lämnat lägenheten före mig på morgonen på typ år och dar? Så det var lite annorlunda. Sen skyndade jag iväg till skolan för att s...

Av Linnea - 29 november 2009 22:24

  För det första: Åter igen ledsen för att jag inte kunde komma på din fest, det lät som om ni hade roligt! Hoppas du blev glad för presenten också!   För det andra: Det där inlägget skrev jag för hundra år sen känns det som och ja, du har beta...

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards