Alla inlägg den 7 november 2009

Av Linnea - 7 november 2009 23:50


Jag har precis sett klart filmen och den slutade väl ganska sorgligt antar jag... Men det var ingen höjdare, det händer mer i IDOL än i Brokeback Mountain om man säger så. Men filmen hade trots allt sina stunder. Nu ska jag använda den i mitt tal, det kommer att bli svårt och så, men jag ska klara det. Måste skriva klart det idag och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det är svårt att skriva och framför allt hålla ett tal... Om ni har några tips så lyssnar jag gärna. Men ett bra tal är oftast berörande...


Puss, rosen <3

Av Linnea - 7 november 2009 23:26


Är det någon som har sett den där filmen? Det är nämligen så att jag ska använda den i ett tal som jag ska framföra på måndag och det är inte riktigt klart ännu, men jag håller på att kolla på filmen nu, men jag tyckte bara att den var allmänt seg och tråkig. Det händer liksom inte så mycket i filmen och den är gammal och ingen säger någonting. Det är den uppfattningen som jag har fått hittills iaf. Vad tycker ni?


Puss, rosen <3

Av Linnea - 7 november 2009 21:29


Hehe, här kommer bilderna från mitt höstlov. Det var underbart att vara där uppe och jag saknar det jättemycket!

 

Kusin-vitamin <3


 

Lilla jag som testar kameran...


 

Min underbara farmor som är typ 91 år!!


 

Det här gjorde jag hela lovet! :D

Bäst på att köra! :D


Puss, rosen <3


Av Linnea - 7 november 2009 19:28


Äntligen tog jag tag i det hela. Jag har inte köpt några kläder överhuvud taget på senaste tiden för att jag inte har råd helt enkelt. Men jag hade ju egentligen pengar och nu när jag ska få min lön den här månaden så kände jag att jag kunde unna mig lite extra! Som jag sa igår så åkte jag till Kista idag med mamma, det var roligt, men lite stressig eftersom att jag skulle hem snabbt. Men vi hann ändå gå runt i Kista och kika och jag hittade OTROLIGT snygga stövlar! Jag lägger upp bilder på dem när jag har tillgång till en kamera som inte suger. Det var iaf jätte roligt, de går över knäna om man viker upp dem, tyckte de var så snygga (kostade bara 600:-). Sedan gick jag till Salt Sthlm och där hittade jag två snygga tröjor på rea, skit bra!


Sen kollade jag på Battle Royal tillsammans med Jenny och Millis, det var mysigt, men ändå är filmen ganska hemsk. Rekommenderas för blodtörstiga personer! ;) Sedan kom pappa och brorsan över på middag, det blev tacos á la mamma. Det var smarrigt och nu blir det snart kladdkaka á la rosen. Mums! Kom över den som är sugen ^^.


Anyways, nu blir det kladdkaka och film!

Puss, rosen <3

Av Linnea - 7 november 2009 01:34


Det är nu lördag och jag ska upp klockan nio, men jag sitter fortfarande här, för jag känner verkligen inte för att sova, vet inte varför. Jag börjar nog bli en sån där nattuggla! Anyways, det kanske är dags att släcka och krama kudden nu. Tyvärr har jag inte pluggat någonting ännu eftersom att jag är sämst, det var meningen att jag skulle läsa ut boken, kolla på filmen osv, men jag hinner inte och jag har ingen aning om var tiden tar vägen. Imorgon är jag i princip uppbokad också eftersom att jag ska till Kista först och sen ska jag vara med Anna, Jenny och Milla. Fullt upp som vanligt och dessutom ska jag vara duktig och skriva klart mitt tal som jag borde ha gjort igår...


*suck* jag vet inte varför jag alltid gör såhär mot mig själv, det lönar sig ändå inte i slutet!


Nej nu måste jag gå och lägga mig, får läsa ut boken på en gång också!

Godnatt-puss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards