Alla inlägg under maj 2009

Av Linnea - 4 maj 2009 20:52

Idag ringde de från ungdomsmottagningen, tydligen ska jag dit och prata med en kurator. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till henne, som sagt jag har inte lust att blotta mitt privatliv för en person jag aldrig träffat i hela mitt liv. Jag tror nog jag ska avbeställa för att jag kommer bara att slösa bort hennes tid. Jag vet inte vad jag skulle göra där egentligen och jag skulle bara tycka synd om henne som skulle få snacka hela tiden. Allt började med att jag var hos en barnmorska p.g.a p-piller och jag sa att jag var stressad av skolan och så, då sa hon att jag borde prata med kuratorn i skolan ((som jag verkligen hatar)) och då sa hon istället att jag skulle prata med någon där på ungdomsmottagningen. Jag antar att jag sa ja eftersom att jag nu har en tid där nästa onsdag... SUCK. Vad ska jag göra nu då? All min tid är värdefull, en timme hos henne kommer ta kol/kål (?!) på mig. 


//who am i

Av Linnea - 4 maj 2009 20:37

Idag är det bara en månad tills vi slutar skolan! Fan va härligt! Jag har längtat hur länge som helst och det ska bara bli så underbart att slippa det här, alla dryga människor (ni vet vilka -->vem<-- jag menar), alla jobbiga lärare och såklart skolan i sig. Det enda som stoppar mig från att längta efter att tiden ska gå snabbare är att jag ska resa till Polen med några andra i skolan på ett utbytesgrejs och jag vill verkligen inte det. Jag ska bo hos en kille som jag känt i en vecka vilket är hemskt nog, men det som är ännu värre är att han har en enorm spindel i sitt j*vla hem!!! Ni anar inte vilken fobi jag har för spindlar, det är helt sjukt... Jag klarar inte ens av att se en spindel utanför fönstret för då blir jag hysterisk. Tänk om jäveln skulle rymma! Vad ska jag då ta mig till? Skulle göra allt för att slippa bo hos den där äckliga polcaken med långt fettigt hår, tjock mage och prisvinnare för årets största näsa (om jag fick bestämma). Killen skrev inte ens tillbaka till mig när han hade bott här, han tackade inte eller någonting, han pratade aldrig med min mamma och han snacka skit om mig bakom ryggen (det kan jag slå vad om) ... Dessutom fick han damp några gånger (funderar fortfarande på om han har ADHD?!).


Nåväl, jag har gjort en lista tillsammans med mina vänner över saker jag måste göra under sommaren, här är några utav dem: 

-Åka till Polen (med älskling)

-Åka till Paris (med älskling)

-Grönan

-Grillpartaj

-Poolparty

-Åka båt

etc, pallar inte skriva nu ;P

byebye // who am i

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards