Alla inlägg under december 2009

Av Linnea - 1 december 2009 21:19


Nu är det ombygge som gäller hehe, inte bokstavligen talat dock! Kolla in min nya blogg som du finner: HÄR.


Det är där jag kommer hålla till numera så vi får se hur det blir ^^

Av Linnea - 1 december 2009 08:40


Ja då sitter man här i den här skit skolan igen och skriver på bloggen. Det är ju meningen att jag ska jobba förstås, men vem orkar egentligen det halv nio på morgonen? Plus att jag glömde att skicka arbetet till skolan, så det är ju ett problem.


Jill sitter här bredvid mig och alla har kommenterat på fejjan, en viss bild och eftersom att jag har installerat så att det kommer mejl varje gång det händer någonting så har jag över hundra mejl från facebook (tog bort över hundra stycken igår också!)


Saknar new moon :(:(

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards