Alla inlägg under februari 2010

Av Linnea - 22 februari 2010 09:59

Det var någon (s) som undrade vad man får göra under samhälle C kursen och ärligt talat, den var riktigt svår. Vi fick läsa om makt och klimat och olika partier. Makt var det allra svåraste för begreppen som användes har jag aldrig hört talas om (i princip), resten var dock helt OK. Tycker dock att läraren som jag har gör så att kursen blir tråkig vilket betyder att jag inte orkar anstränga mig i princip.


Vi fick välja själva vad vi ville arbeta med och det är ju ett stort plus (vi är bara fyra stycken så vi kom bra överrens). Om jag kunde välja bort kursen kanske jag skulle gjort det, men det är nog ganska bra att jag har läst den ändå.


Hoppas det hjälpte lite!



Av Linnea - 15 februari 2010 23:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards