Alla inlägg den 23 november 2009

Av Linnea - 23 november 2009 22:35


Nu känns det lite som sommar hemma hos mig! Jag har fortfarande inte satt på elementet och det är väldigt svag värme på elementet i köket och det i vardagsrummet (vi har bara tre stycken). Så man kan säga att vi får värmen från ingenstans! Det här betyder även att det blivit lite för varmt för oss eftersom att vi har öppnat ballkongdörren. Det här är ju inte rätt?:


BALLKONGDÖRREN ÖPPEN MITT I VINTERN? Det känns lite bakvänt, jag vet inte riktigt vad som händer? Man kanske ska kontakta någon?


Hehe, hjälp? :P

Av Linnea - 23 november 2009 17:35


Idag har lilla jag varit i skolan hela dagen. Vaknade vid halv nio och sen var det direkt till skolan. Hade Religion, svenska och engelska.. Fick veta att jag ligger på Vg+ på engelska c.. Vilken besvikelse. Sedan efter skolan så satt jag kvar med Anna och Jenny för att vi var tvugna att göra klart enkäten och det gick ju inte så bra.


Nu är allt klart i alla fall, men min lärare svarar inte så det blir lite svårt, vi får se hur det går.


Dags att plugga! Hörs sen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards