Alla inlägg den 25 november 2009

Av Linnea - 25 november 2009 18:06


Har ni tänkt på att det är jul om mindre än en månad? Det är helt sjukt hur tiden kan gå så himla snabbt! Jag har ju längtat lite, men ändå inte, och nu när det är så kallt och regnit så känns det ju inte precis som om vi kommer få någon jul (riktig jul) i år. Undrar om det blir någon gran i år ^^


Det saknas verkligen snö, det skulle behövas! Det är bättre med snö, för då blir det ljusare och solen tittar fram mycket mer. Jämfört med nu när det regnar varenda jävla dag och solen skiner kanske en eller två gånger i månaden! Det är inte roligt alls!


Ha det bra där ute ^^


Puss <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards