Alla inlägg den 5 november 2009

Av Linnea - 5 november 2009 22:29


Har precis ätit Nesquick! Så gott! Tog typ tre portioner så jag lär inte äta någon frukost imorgon, men det var lätt värt det, haha! Jag komhem för ungefär en halvtimme sedan, har inte hunnit vila en enda sekund idag som vanligt, även fast jag inte ens har jobbat idag. Såhär såg dagen ut:


  • Vaknade, fixade mig och åt
  • Åkte till skolan kvart över nio
  • Hade engelska, svenska och historia (jäkligt jobbiga lektioner idag)
  • Åkte till Kista och hämtade ut alla biljetter till New Moon; DET BLEV KAOS (fel bokning)
  • Åt i Kista tillsammans med Anna och Jenny som tjafsade typ hela tiden :P
  • Åkte hem till mig,
  • Drog iväg till Brunnagården och lyssnade på energirådgivning
  • HEMMA! :D

En lång dag och nu måste jag skynda mig och skicka in pm, innan min lärare säger att det är för sent. Sen ska jag skriva mitt tal och känna mig duktig! Jag ska prata om svår och förbjuden kärlek och kärlekens lagar.


Puss, rosen <3

Av Linnea - 5 november 2009 00:58


Haha! Nu sitter jag här med bokade biljetter till Twilight - New Moon. Det är inte 00:00 premiären, men det är fortfarande på premiär dagen. Jag längtar som F*N tills den kommer den 20e november. Jag är helt galen i de filmerna och det kommer vara helt sjukt när vi kollar på den. Vi kommer vara ungefär 12 personer som går och kollar på den mot kvällen. Det känns iaf helt sjukt att jag har biljetter och imorgon är det bara att åka in och hämta dem med Jenny, vi ska dit och betala för alla, ska få pengarna imorgon. Äntligen är den här! Underbart! ;)


Längtar så mycket, om ni har någon bra hemsida där man kan kolla lte preview skulle jag uppskatta det, har inte så mycket tid att sitta och surfa nu för tiden!


Puss, rosen  ;)

Av Linnea - 5 november 2009 00:31


Längtar tills på fredag när det är IDOL, det är typ som min och pappas "quality time". Jag är inte så mycket hos honom, men fredagarna spenderar vi alltid tillsammans! Tänkte bara kolla om det är någon som har någon aning om vad det är för tema på fredag. Jag uppfattade aldrig det, men jag hoppas att det blir någonting bra iaf. Just nu sitter jag och ska försöka skriv klart ett pm, sedan får vi väl se hur det blir. Jag tror jag måste sova snart och sedan måste jag också läsa klart "Zahiren". Känner mig bara så stressad hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra åt det!


Nu måste jag fortsätta

pööss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards