Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linnea - 3 november 2009 23:56


Som mina läsare vet så har jag kört en hel del under lovet och jag har lärt mig i princip hur det fungerar och hur man kör, fast det kunde jag ju nästan innan eller vad man ska säga. Lärde mig jättesnabbt så jag hoppas att jag kan ta körkortet tills någon månad efter att jag fyllt 18. Jag har många bilder från när jag var där uppe så jag får väl ta och lägga upp dem imorgon eller någonting. Ska berätta mer sen, men det är inte bara bra saker tyvärr. Nu måste jag fortsätta att plugga och sedan ska jag sova, LÄNGE, jag jobbar inte imorgon och jag börjar 11!


GOdnatt, puss, rosen <3

Av Linnea - 3 november 2009 23:51


Vad är jag egentligen? Det är inte som att jag är värsta helgonet hahahaha det är ju bara önsketänkande och jag är väl ändå ingen syndare heller? Jag är fast mitt emellan och det är bara jobbigt för jag blir liksom aldrig uppskattad även om jag gör någonting. Ingen tror på att jag kan klara av jobbet och ingen tror på att jag kommer göra bra ifrån mig, det enda som alla har ä förväntningar och krav och det klarar jag inte av just nu, jag orkar inte med allt för jag hinner inte ens med mig själv nu för tiden. Hur ska det då gå med vad jag ska prestera varje dag, jag sover mindre än 7 timmar varje natt och det är inte bra och mina matvanor är helt f*cked up... Äter frukost vid åtta, lunch vid tolv och sedan middag vid elva?! Är det verkligen friskt?! Inte konstigt att jag har ont i magen varje dag och är trött konstant.


Jag är så trött på allt, på verkligheten... Saknar min kusin som inte känns som han längre ens, jag saknar att vara i Dalarna och jag saknar *dig*. Fan va allt känns tufft just nu, jag orkar inte med det här. Desto mer jag anstränger mig, ju mindre får jag tillbaka. Desto mer jag har, ju mer har jag att förlora. Dilemma?


Puss, rosen <3

Av Linnea - 3 november 2009 23:47


Nu var det ett tag sedan jag skrev i bloggen och jag hinner inte alls med vardagen ens. Jag hinner inte vila eller någonting, utan det är körigt hela dagarna. Jag går upp så sent som möjligt för att jag ska få mer än sex timmars sömn och sedan stressar jag mig till skolan, efter skolan så skyndar jag mig hem för att sova ytterligare en halvtimme för att sedan stressa till jobbet. Väl på jobbet säljer jag ingenting så jag har ångest för det och ska snart sluta, jag har inte motiveringen kvar som jag hade i början då jag faktiskt sålde, nu känns det bara onödigt att jobba och jag har ingen fast lön längre heller så jag tror jag skiter i det jobbet och söker ett nytt istället!


Idag har det som sagt varit en tuff dag, precis som igår. Jag somnade på filosofilektionen igen för andra gången och den här gången sov jag hela 20 minuter, det var skönt att sova men lite obekvämt på en bänk. Jaja, nu måste jag stressa vidare, har hur mycket som helst att göra och klockan är redan 10 i tolv!


Puss, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards