Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linnea - 11 september 2009 16:35

Gå med i gratisbio.se och samla poäng! Cool

Poängen som du samlat ihop kan du sedan byta ut mot presentkort, biobiljetter, etc. Och det behöver inte kosta någonting alls! Gör som jag, gå med i gratisbio:


http://www.gratisbio.se

Av Linnea - 11 september 2009 16:12

Idag började jag kl 11 och hade bara en lektion och ändå kom jag för sent. Så typiskt mig, men det var för att jag glömde mitt busskort, så jag missade tåget osv. Efter skolan väntade jag på en kompis och sen drog jag hem. Fick senare ett sms från X som undrade om vi skulle träffas lite, så det blev så. Och nu har jag precis varit hos optikern och fått mina glasögon. Det känns ovant och det är tydligen meningen att jag ska ha dem hela tiden... Suck!


Här är i alla fall några muppiga bilder

       


tjingeling, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards