Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linnea - 14 september 2009 22:39

Nu börjar jag bli trött! Funderar på att gå och lägga mig snart, men måste läsa samhällskunskapen innan. Jag måste plugga imorgon innan skolan börjar så att jag hinner med allt, typ sätta mig i bibblan i skolan och söka information osv. Undrar vad folk kommer säga när de ser mig i glasögonen, skratta högt? Hahaha, vi får se om jag har på mig dem, längtar iaf tills jag skaffar linser (och det får bli snart). Utöver det så har jag också funderat på färglinser, vilken färg tycker ni? Brun kanske?


Nej nu är det på med mys-pys-sov-kläder och hopp i säng ^^


puss, rosen

Av Linnea - 14 september 2009 19:58

Jag funderar på att tatuera mig när jag fyller 18 (alltså inom tre månader), men jag är inte riktigt säker på vad eller var. Antingen fotvristen, nacken, bakom örat eller någon annanstans haha ;D Det är ett namn jag vill skriva in och sen vill jag ha några stjärnor och så, men jag vet inte riktigt?

Har ni några tips?


Sen försöker jag också övertala morsan att få pierca mig i tungan, men det har hon ju någonting emot såklart! Vad säger ni, ska man göra det eller inte? Hur mycket förstörs tänderna egentligen och är det snyggt? ;) Heheh, behöver lite råd här som ni märker.


Nej nu är jag hos pappa så jag ska gå och vara lite social!


Puss, rosenKyss

Av Linnea - 14 september 2009 17:09

Hahaha, nu sitter jag här igen, precis som igår(!) och har på mig rätt så myskläder ;) Jag har ju varit ledig idag!

Det är så skönt, fast jag vet inte, fryser jättemycket, även fast det är typ 20 grader ute?! :S

Jaja, här e bilder iaf


 


Det blev inget fancy idag :), men imorgon är det skola igen så då får man väl ta på sig nåt snyggare ;)


tjingeling, rosen

Av Linnea - 14 september 2009 14:56


HÄR ÄR DEN NYA TWILIGHT TRAILERN SOM VISADES I NATT PÅ MTV! DEN ÄR HELT OTROLIG, SÅÅÅ BRA!

Jag har planerat att gå på premiären, with friends Glad jag tror att de ser fram emot det lika mycket som jag!


tjingeling, rosen

Av Linnea - 14 september 2009 13:18

Jag ligger fortfarande hemma i sängen, med datorn i knäet. Detta beror på att jag försöker plugga och det blir inget besök på bibblan idag eftersom att jag sökte på internet om de hade några bra böcker, men det är klart att de inte hade. Jag har en historia uppgift där jag ska skriva om några dumma kungar (har aldrig hört talas om dem förut) och det är bara skräp alltihopa. Vi har en vikarie och jag tycker inte alls om henne, hon är så dålig och oklar (hon ger uppgifter som det står hur man ska göra, men sen så säger hon en annan sak?!). Lite sjukt är det iaf.


 


Så nu liggr jag som sagt här och myser, funderar på att skita i att plugga och göra någonting roligt istället ;) som att dra ut och träffa kompis eller kolla på en film eller något sådant. Men idag blir det iaf kladdkaka, mumsigt va?


Alla som läser (inte så många) men jag uppskattar det iaf, hoppas ni kan ge mig lite feedback ;) I'll be waiting


tjingeling, rosen

Av Linnea - 14 september 2009 10:29

Nu har jag precis vaknat och är ruffsig i håret! Solen skiner och det verkar vara en härlig dag där ute. Som vanligt är jag seg och måste tvinga mig själv upp så att jag får någonting gjort. Dagens checklista:


  • Äta frukost och fixa mig
  • Åka till bibblan och plugga lite
  • Träffa Cissi
  • Slappa

Cool Japp, så ser dagen ut! Nu måste jag kila, lägger upp bilder etc senare.


hörs tjingeling, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards