Alla inlägg den 28 september 2009

Av Linnea - 28 september 2009 22:20

Jahapp, då var det sista skolfotot någonsin på onsdag. SISTA och det ska ju tydligen va spex där man "klär ut sig". För det första så är den idén inte så speciellt lockande och för det andra så har vi inte ens ett tema. Vilken oorganiserad klass vi har hahahah Tungan ute. Det fungerade inte riktigt den här gången och det var ju lite synd! Jaja, orkar inte klä ut mig och vissa sa ju då: "men då får man inte vara med". Vad är detta? Tungan ute Mitt eget klassfoto. Alla är helt olika, om jag kommer som jag e då, då får dom väl acceptera det. Vissa ska "sitta ihop", andra ska va "killar" (tror jag) andra ska va gravida... Heheh känner inte att jag passar in där. Men något som skull vara roligt skulle vara: Tjejer= killar och killar= tjejer, men det skulle nog ingen gå med på!(jag menar inget illa om jag skrev något som någon lyckas ta illa upp av)


Nej nej, nu får jag komma på nåt själv!


puss, rosen @>--

Av Linnea - 28 september 2009 21:36

Nu har idol varit igen och CALLE gick vidare! Det är underbart, fast det var ganska uppenbart, alla verkar tycka om honom och han har ju den där charmen som alla bara vill ha. Han är rätt gullig och det är väl det som gör det, han försöker verkligen och han är blyg, blir det bättre? Tungan ute Sedan finns det ju fler favoriter! Personligen hejjar jag för tillfället på Tove, Calle och Erik! De är alla så söta och charmiga, hoppas någon av dem vinner!


Vilka är era favvisar? Tungan ute


Längtar... <3


puss, rosen @>--

Av Linnea - 28 september 2009 19:15

Nu har jag kommit hem, åt i stan med mamma efter att jag varit på intervjun, det var mumsigt för vi åt thai! Angående intervjun så gick det ju tydligen bra. Jag fick berätta om mig själv, vad jag har jobbat med innan, varför jag sökte jobbet och så vidare. Det kändes väl OK, men sedan skulle jag säga varför jag skulle jobba för deras företag, ojojoj! Mot slutet iaf så sade han "jag tror att du skulle passa jättebra för det här jobbet, vad gör du på torsdag?". Jösses! Det var ju snabba ryck, tydligen så sa jag någonting rätt iaf! Så han ville att jag kom på torsdag och jobbade på söndag, det känns kämpigt för jag har flöjtuppvisning på söndag Gråter. Så nu har jag värsta ångesten, ska jag gå på första arbetsdagen eller flöjtuppvisningen med proffs?


Det skulle jag vilja kalla ångest.

Nu ska jag plugga


puss, rosen @>--

Av Linnea - 28 september 2009 08:36

Dagens händelser:

  • Vakna [x]
  • Jogga [x]
  • Åka till skolan [  ]
  • Ha tre lektioner [  ]
  • Gå på intervju [  ]
  • Plugga! [  ]

Vilken härlig dag! Jag ska på intervju och det kommer ju gå åt helvete, men det gäller väl bara att vara sig själv och säga sanningen... till en viss del! hehe...


Nu ska jag skriva ut massor med papper

puss, rosen @>--


 

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards