Alla inlägg den 13 september 2009

Av Linnea - 13 september 2009 22:39

På söndagar är det mysdag, då ska man bara dega i soffan/sängen eller något liknande och klä sig i myskläder! Skrattande

Det är iaf vad jag brukar göra. Har inte gjort någonting vettigt alls idag, tyvärr, men planerar att vakna hyfsat tidigt imorgon så att jag kan träna lite.


   


MYSIGT ELLER VAD? ;)


tjingeling, rosen

Av Linnea - 13 september 2009 15:51

Söndag är nog den enda dagen som jag aldrig pallar göra någonting. Den känns så tråkig och när det är dåligt väder så blir det bara värre. Nu ligger jag hemma i myskläder (fortfarande) och kollar på Gladiatorn- för andra gången. Jag har inte bloggat innan för att sidan inte fungerade och sedan fungerade inte mitt internet, krångel krångel. Känner mig så slapp, vill bara sova! Som tur är så är jag ledig imorgon så jag kan plugga då istället.


Ska snart gå till pappa och lira lite och umgås lite med brorsan. Funderar även på att dra ut och jogga snart, man kan ju ändå inte ligga här som en soffpotatis hela dagen (dåligt samvete Tungan ute).


Skriver mer senare och lägger upp bilder på det jag ritar just nu


tjingeling, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards