Alla inlägg den 18 september 2009

Av Linnea - 18 september 2009 23:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linnea - 18 september 2009 23:09

A child is crying on the tv screen

Reminds us everyday of what has been

Wars a fought without an end in sight

The world's divided black and white

We know what's comming but no one acts

It's time to rise up and face the facts

If we don't try to make our move

There will soon be nothing left to prove

Ah...

And we don't wanna wait

Cause the wall's gonna

Break and we say

Ah...

And we all know what to do

Hold on! And reach for the sun

One by one, we change how we're living

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over

Hold on! It's never too late

To change our faith, so don't you, let it go

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over

We can work it out

Keep moving on

We can still be strong

Just try to get along

Another city comes tumbling down

Another ocean makes a rumbling sound

Our generation is stained with crime

The next is bound to do the time

I remember what my mama said

That our differences are all in our heads

It doesn't matter what you've done before

We all wanna see what the future has in store

Ah...

No we don't wanna wait

Cause the wall's gonna

Break then we'll say

Ah...

Oh, it's time we play our part

Hold on! And reach for the sun

One by one, we change how we're living (how we're living)

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over ('til it's over)

Hold on! It's never too late (never too late)

To change our faith, so don't you, let it go

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over

We can work it out (ahh)

Keep moving on (ahh)

We can still be strong (ahh)

Just try to get along (ahh)

We can work it out (ahh)

Keep moving on (ahh)

We can still be strong (ahh)

One by one, we change how we're living

Hold on! And reach for the sun

One by one, we change how we're living (change how we're living)

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over (over 'til it's over)

Hold on! It's never too late

To change our faith, so don't you, let it go (don't let it go)

Hold on! Cause it ain't over 'til it's over.............................................

Är det inte tragiskt att det finns så mycket som vi kan göra, men ingenting som vi egnetligen gör?

Jag tycker att det är dags att reagera, det handlar inte bara om det som måns sjunger om.

Det handlar om att hjälpa världen, hjälpa oss själva.

Som Michael Jackson sade: "I'm starting with the man in the mirror", låter inte det bra?

puss, rosen @>--



Av Linnea - 18 september 2009 22:09

Idag när vi satt i bilen på väg hem från Kista så lyssnade vi på härlig musik och sjöng och pratade massor! Det var underbart så jag sa: "vi borde fan göra en roadtrip" och då sa Sofia att vi ska ju till Värmland (tror jag) till våren och då har förmodligen de flesta körkort redan! (Det va Cissi baby som skjutsade hem mig, Jill och Sofia, tack honey <3). I alla fall, tänk er oss på vägarna, FAN va härligt!!!


Jag längtar redan superduper mycket! Det kommer bli aslyckat!


puss, rosen @>--

Av Linnea - 18 september 2009 22:03

Hej hopp alla läsare... Nu är det äntligen fredag igen! Eller äntligen ska jag väl inte säga, jag var ju ledig i måndags och jag har haft totalt typ sex lektioner den här veckan, det känns bra! Idag har jag som sagt varit i Kista, köpte ingenting men hittade sexigaste skorna! Tyvärr tog jag ingen bild på dem, men funderar på att köpa dem ifall att jag får råd, så då kommer det upp bilder. Annars ska jag bara köpa björnfötter. Anyways, jag var jätteonyttig idag och åt paj och kebbabtallrik! Fy på mig :/


Strunt samma, jag har kollat på idol, som var jättespännande, längtar till nästa avsnitt. Jag har fortfarande inte pluggat och jag är seg som vanligt. Imorgon blir det träning och film förmodligen. Men jag måste ju berätta om det som Jenni och jag gjorde idag! Vi gick till h&m, random affär bara, och sedan plockade vi ut kläder som ingen utav oss skulle köpa och sedan så gick vi och provade dem och tog foto! Det var så roligt, men kläderna passade ändå bra, det var det som var så roligt! Jag ska lägga upp bilder från dagen senare, det var så skojjigt, vi pratade och skrattade, provade skor i typ en halvtimme och massor med mössor!


Underbart att vara med mina BABIES!!!! <3


puss, rosen @>--

Av Linnea - 18 september 2009 09:44

Godmorgon på er! Nu har jag varit ute och joggat igen! Härligt var det, det bliv 6 km idag, vi får se om jag får någon träningsvärk. Jag hade fortfarande träningsvärk från när jag joggadei onsdags, suck... Nu måste jag plugga lite, för jag har inte gjort läxan som vi har tills idag, som vi ska redovisa. Börjar kl. 11 och slutar 12.10, härlig dag!


Checklista:

  • Jogga [x]
  • Ha psykologi a [  ]
  • Åka till Kista med Jenny [  ]
  • Käka i Kista med "gänget" <3 [  ]
  • Lägga upp bilder på bloggen [  ]
  • Plugga!Rynkar på näsan [  ]

Hinner jag allt detta idag? Och tack andré för kommentaren, ingen aning om vem du är, men ändå! Skrattande


puss, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards