Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linnea - 24 september 2009 18:59

Dagens stora händelse: X log mot mig istället för Y och detta innebär: RETAS HELA KVÄLLEN!!!

Nej, men fan va taskigt, trots att jag har a-problem så ska vi inte va sånna ;)


Idag efter skolan kom jag hem och latade mig hur länge som helst, jag skulle göra historia, men som vanligt hade jag inte lust med det för jag tänkte "äsch det är lång tid kvar".. Suck, det är inte så bra det där. Efter att jag bestämt mig för att inte plugga var jag tvungen att gå till flöjten som höll på i en och en halv timme... Suck på den också. Nästa vecka så gäller det ju:


SÖNDAG 4/10 KL.16:00 I SKOLANS AULA


Mycket bra, mycket bra! Kom och se, det kommer va show. Jag däremot har ingen aning om hur det kommr att gå eftersom att ingen ännu kan låtarna och det är typ en vecka kvar! Lycka till på oss ;D


NU MÅSTE JAG PLUGGA puss, rosen @>--

Av Linnea - 24 september 2009 15:21

Nu har jag varit i skolan, vi kom inte fram till ett skit och gjorde inte heller någonting, så det var egentligen helt onödigt att jag åkte dit. Skit samma, jag hade det ganska bra ändå och vi satt och snackade (anna, jenny jag och milla) och några tjejer i klassen :). Det var iaf skönt att inte bara sitta hemma och tråka. Så nu har jag kommit hem, men ligger bara här och är hur trött som helst, jag fattar inte vad det är för fel på mig! Jag äter bra, sover bra, dricker bra, är ute i friska luften, motionerar. Vad mer ska man göra? Jag fattar verkligen inte, så om det är någon som gör det så skulle jag vilja ha en förklaring :P


Strunt samma, jag får väl sova hela helgen, men det kan jag inte heller för jag har hur mycket plugg som helst och jag ska vara med Jenny imorgon :D, på lördag är det tjejkväll med massor med snacks och på söndag har jag också nånting jag ska göra. Jo juste, ska på någon tråkig föreläsning med en lärare, PÅ EN SÖNDAG... PÅ EN SÖNDAG HALV ELVA! aja nu måste jag plugga och sen har jag lite hemligt grejs som jag ska fixa.


puss, rosen @>--

Av Linnea - 24 september 2009 11:42

Idag försov jag mig i ca 3 timmar, så nu sitter jag här. Missade engelskan och sen skulle jag ha svenska och historia, men min lärare är sjuk så det blir ingenting sådant heller, skit samma. Idag måste jag ändå plugga så det var väl lika bra att det blev såhär. Nu måste jag åka till skolan och arbeta med projektarbetet och sen ska jag hem igen och göra klart historian. Tråkig dag :/


Hade rekord många läsare igår  hahhaa, undrar vad det kan bero på Tungan ute


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards