Alla inlägg den 23 september 2009

Av Linnea - 23 september 2009 20:13

Nu är det Idol på TV vilka är era favoriter? Skrattande Jag har två favoriter tror jag, han som sjöng walking in memphis och en annan tjej som var från Bagges tia! Det ska bli kul att se vilka som går vidar och vilka som failar redan nu! Jag hoppas iaf att någon utav dem går vidare och kommer typ top 5 iaf, det skulle vara skoj.


Tack alla mina vänner för att ni finns <3 det är nu som man ser vilka som är äkta vänner och det ska bli förbannat kul på lördag när vi ska ha tjejkväll! Längtar dit.


Tackar återigen för kommentarer, även André Vem du än är Tungan ute


puss, rosen @>--

Av Linnea - 23 september 2009 19:48

Nu lägger vi ilskan, irritationen och allt SKIT bakom oss.. Pallar inte ha ett jobbigt skolår och det vill nog ingen anna heller ha!


puss på er ;)

Av Linnea - 23 september 2009 19:03

Jag hoppas att alla kan sluta snacka nu för det gjorde jag inte ens. Fattar inte var alla får allt ifrån och det skulle vara FÖRBANNAT ROLIGT att få reda på vem som spred det äckliga ryktet och fick mig att framstå som en total idiot. Kan inte fatta det, vem skulle göra det? Varför vill personer förstöra för andra? Allt jag sa i exakt det där inlägget var att jag inte klarar av sådana människor som "agerar fel" (på ett speciellt sätt) och att jag gav dem bitch-blickar (NÅGRA I KISTA INTE några andra) för att de hade snackat om MINA kompisar... Om det är någon som har svårt att förstå det så kan ni ju fråga mig så kan jag förklara. Dessutom om det är någon som tycker illa om mig så kan ni komma  och säga det till mitt ansikte för jag pallar inte med folk som snackar skit om mig bakom ryggen på mig, så har ni något problem så kan ni komma till mig istället för att sitta och viska på lektioner/raster.


arg..

Av Linnea - 23 september 2009 18:15

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


hahahahahahahhahahahahaha. DÄR HAR NI NÅGOT ATT SMAKA PÅ Skrattande DETTA ÄR ALLTSÅ DAGENS KOMMENTAR, med tanke på vilka äventyr jag varit med om idag Skrattande Jag kallade faktiskt ingen bitch på min blogg och var än folk har läst det så får ni gärna skicka en kommentar och säga vart det står Kyss. OCh om jag nu skrev invandrare så är inte jag heller speciellt svensk så då hatar jag väl mig själv också! Jag tänker inte fälla några dumma eller elaka kommentarer jag vill bara klargöra för dem som fått fel sida av "storyn". Jag tänker inte heller ta upp det jag har fått höra för då blir allt bara värre och jag kanske måste "be om ursäkt" igen.


Nej nu skiter jag i det här :P dom får tycka vad dom vill, det får alla göra! :) vi har ju den rätten nu för tiden.. men jag vill bara säga en sak, innan någon kollar snett och säger saker (viskar) till sina kompisar så kan ni gå å prata med dom ANSIKTE MOT ANSIKET annars blir jag irriterad på allt som hänt Skrattande


ha en underbar dag min ÄLSKLINGAR... the rest... haah

puss, rosen @>--


hahahahahaahahahahahahahhahhahahahahahahahahahhaha


hahahahhahaha

Av Linnea - 23 september 2009 07:55

Nu ligger jag här i min säng och försöker att ta mig upp, dock väldigt svårt eftersom att det är så kallt utanför täcket och jag ligger så mysigt här med mitt duntäcke :O. Men jag måste upp och äta frukost så jag inte ramlar ihop när jag drar ut och joggar igen, damn... Idag är det skola, slutar inte för ens halv fem, jippie! Sen måste jag plugga hela kvällen för att bli klar med den äckliga historia grejjen som jag skulle gjort för länge sen. Nej nu ska vi inte va så negativa, det är onsdag ju! :D dagen före dagen innan helg (i princip) eftersom att fredag innebär en lektion så ser jag inte det som skoldag ;D.


Jaja, nu måste jag väl gå upp i kylan antar jag.


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards