Alla inlägg den 12 september 2009

Av Linnea - 12 september 2009 23:03

Fick idag reda på att det var ett par sexor som hade orienterat i skogen i Järfälla och skulle precis sätta sig för att äta sin lunch. De försökte hitta en bra plats, men istället för det så stöter de på något riktigt hemskt, något som ingen vill hitta när man är mitt ute i skogen ensamma. Hur gammal är man när man går i sexan egentligen, typ tolv? I alla fall så hittade de en kvinna som hängt sig i ett träd. Det är så tragiskt och hemskt att hon skulle bli hittad på det sättet, min kompis ska ut och orientera snart, hoppas det inte händer någonting <3.


Fy, man blir nästan lite mörkrädd av att bara tänka på det :/ Funderar på hur man mår efter någonting sådant egentligen. Om man är i chock, om man är rädd eller hur det nu är. Hoppas de mår bra iaf.


 


tjingeling, rosen.

Av Linnea - 12 september 2009 22:50

Jag kom hem för ungefär 10 minuter sen och knäppte på datorn direkt, som jag haft med mig till Sanna <3.

Vi kollade på "17 agian" och käkade god mat och popcorn! Så mumsigt!

Nu har jag utfört tre av fyra saker på min lista, men jag är supertrött så jag vet inte om jag orkar den fjärde... Vi får se hur det blir med den saken.


Nu har jag i alla fall bytt om till mjukiskläder och det är mysigt, ska väl ta det lugnt och slå på en film eller något. Är ensam hemma ikväll så det finns ingen morsa som är jobbig och tjatar på allt som går att tjata påFlört så allt känns bra nu, inget klagande, knappt några läxor i plugget, inga planerade prov, är inte osams med någon, är ledig på måndag och det är lördag! Kan det bli bättre? Förvånad (jo juste, behöver lite snabba cash, f*n)


Skriver sen

tjingeling, rosen

Av Linnea - 12 september 2009 16:58

Ska snart åka till en kompis och jag kan redan checka av två saker på min lista- handla och boka lokal! Lokalen var inte upptagen som tur var (4:e juni är det studentdax).

Jag har inte hunnit fixa mig så jättemycket tyvärr, men det får gå ändå.

Det här är dagens outfit iaf:


       


Ursäkta att bilderna är så suddiga!

tjingeling, rosen

Av Linnea - 12 september 2009 11:31

Nu är det lördag, igen! Skrattande

Jag har massor med planer idag

  • Boka en lokal till studenten
  • Handla i Jakan
  • Träffa Millis och Sanna
  • Träffa X

Hur ska jag hinna?! Klockan är ju redan halv tolv!


Jag behöver hjälp med en sak om det är någon som kan, hur lägger man upp youtube-klipp på bloggen? Vad är det för kod som man måste använda? Cool Tack på förhand!


tjngeling, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards