Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linnea - 15 september 2009 20:25

Av Linnea - 15 september 2009 17:55

Snyggt eller vad? ;) (ÖRAT)


 

Av Linnea - 15 september 2009 17:42

One tree hill är äntligen tillbaka efter ett långt uppehåll (för min del iaf). Nu när Peyton och Lucas är borta kommer det att kännas annorlunda, tomt, men inte deppa för det! Det kommer nya, intressanta karaktärer som jag hoppas inte sabbar allt för mycket! Jag kommer att sakna L+P, men, men hoppas man får se dem någon gång i framtiden!


Här är den nya framsidan, ser den inte alldeles för tom ut?!


 

Av Linnea - 15 september 2009 16:36

Nu har jag kommit hem från skolan, äntligen (egentligen för ungefär en halvtimme sen). Jag hade bara två lektioner idag, men åkte tidigare eftersom att jag hade mycket att plugga. På samhällslektionen fick vi veta att vi i princip har prov imorgon! Jippie! Vilken lärare gör sådär egentligen? Jag kan inte förbereda mig på en natt. Jaja sturnt samma. Skolan var för övrigt seg (men helt OK mat idag- pasta med skinksås!) jag satt i bibblan i typ två timmar och sen käkade jag. Å sen efter så stötte jag in i X som inte ens hälsade, hur kan folk vara så otrevliga egentligen? hahaha (jag nämner inga namn för man vet aldrig vilka som läser min blogg) Cool


Idag hade jag på mig sköna kläder; chinos, linne och fred perry tröjan (en skön favorit). Till det hade jag mina converse. Inget speciellt idag, mest skönt, vi får se vad det blir imorgon! Och glöm inte att vara med i omröstningen! Jag måste bestämma mig och behöver lite hjälp:


   


Nu ska jag ta och käka lite kladdkaka!

På tal om onyttigheter så sa jag att jag skulle ut och jogga imorgon till Millis och sen sa jag också att jag skulle ge henne hundra spänn om jag inte gjorde det. Attans... Nu måste jag ju faktiskt göra det. Vi får se hur det blir med den saken.


puss, rosen

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards