Alla inlägg den 22 september 2009

Av Linnea - 22 september 2009 22:15

Jag har en svenska uppgift som jag måste göra, läsa en bok och skriva läsloggar, det känns otroligt jobbigt att behöva göra det, vi har bara tills nästa vecka på oss och jag har läst ungefär 10 sidor. Inte bra, samtidigt är jag jättetrött och vill bara gå och lägga mig, så det står mellan de två. Jag börjar kvart i elva imorgon, men det är onsdag och det betyder att jag ska upp och träna på morgonen! Nej jag tror att jag ska gå och lägga mig istället, det låter mycket mysigare!


a moment like this ♫  (den låten känns helt rätt just nu, idol<3)


Hoppas ni alla har det bra, för nu ska iaf jag sussa.Flört


puss, rosen @>--

Av Linnea - 22 september 2009 20:15

Nu sitter jag här och kikar på IDOL igen, härligt! Lite segt program dock, dom pratar alldeles för mycket och man får höra för lite sång :/ Hoppas det blir bättre efter pausen! Nu är jag även näst intill klar med den där Kristian II (historia uppgiften).


ÅÅÅ där var min favorit i Idol, ni missade väl inte ;)

tillbaka till plugget


puss, rosen @>--

Av Linnea - 22 september 2009 17:55

Nu sitter jag här hemma hos pappa igen (som vanligt får man ingen mat hemma hos mamma så jag måste gå till pappa). Jag vaknade för sent i morsen, jag hann knappt skriva ut svenska uppgiften och jag var tvungen att springa till tåget. Extremt onödigt. Anyways, jag hade fyra lektioner idag (min längsta dag) och slutade tjugo i fyra (men som vanligt så drog Guye över på tiden). Efter skolan så åkte jag till stan och träffade Alex :) <3. Vi gick runt i hela stan kändes det som och jag fick låna en bok utav honom (Zahiren) och började läsa den på vägen hem, en fet intressefångare :). Vi får se hur det går med den.


Nu sitter jag här vid datorn och måste plugga som ett djur för att hinna klart med den äckliga historian, hoppas det löser sig iaf! Skriver sen.


puss, rosen @>--  

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards