Alla inlägg under oktober 2009

Av Linnea - 28 oktober 2009 02:05


Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Kollade precis på det senaste avsnittet av One Tree Hill, ni som vill veta lite mer får läsa inlägget som jag skriver senare idag. Ni andra får strunta i det :P. Längtar iaf tills nästa avsnitt (season 7 episode 8), allt börjar bli riktigt bra nu, men jag hoppas att det blir som jag tror!


Godnatt på er mina trogna läsare :)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:58


Jag ska sälja en klänning som jag har, otroligt vacker som passar till fest. Har endast använt den en gång, så snart kommer det som sagt upp!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:33


 

Ser ni vad det är för färg på mitt namn? (Linnea Rosén) Ser ni vad det står för siffra framför mitt namn?! :D Jag var grön och jag sålde 4 st igår, *stolt*


Fler bilder kommer snart, ska till Dalarna och där blir det foton :)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:24


Min mamma är flummig, vet inte vad jag ska göra, hon går runt och pillar på mina saker och läser massor. Det är lite knas och sen läste hon att en nalle hette "Nalle King"... Nu sitter hon och säger att hennes mage är "miljöskadad", jag har ingen aning om vad hon menar, men det blir säkert jättebra med det där! Tungan ute


Idag har jag iaf tagit sovmorgon. Jag sov till tolv och sen åt jag frukost och kilade iväg till Jenny, där pratade vi lite projektarbete och kom fram till att vi skulle göra intervjuer... Alltså inte så mycket alls. Sen åkte vi till jobbet och där gick det lite sisådär.. Sålde bara en idag, men på söndag ska jag tagga till igen och sälja som bara den!


Lägger upp en bild snart på gårdagens prestationer ;)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 27 oktober 2009 00:17


Idag är det exakt 24 dagar kvar till premiären av Twilight- New Moon! Det finns nog inte många som längtar lika mycket som jag gör och jag skulle verkligen ge allt för att få träffa dem irl!! Ett riktigt fan är jag verkligen och jag tror att det finns många fans där ute! Det finns en tävling som pågår där man ska skriva om ett visst tema och sedan skicka in novellen. Den som vinner första pris, vinner allt; dvs. träff med skådisarna, biobiljetter, alla böcker osv. Jag kommer inte ihåg allt, men det var sjukt mycket iaf, jag skulle verkligen ge allt...


Jag tänker iaf försöka och sen får vi se hur det går!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:43


 

Tog lite überego bilder, det var skoj :)


Toaletten var trasig och det blev "översvämning"


     

Vem tackar nej till denna bil? Inte jag! :O


Puss, rosen <3

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:40


En vardag med Rosen <3

 

Min älskling, du är mitt allt! The worlds greatest..


 

Jenny som prövar på något nytt, hon ser lite förvirrad ut. Skorna är inte hennes stil!


  Sist, men inte minst... Det vi ägnar vår skoltid åt, klotter!

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:02


Den här dagen har varit fullspäckad. Jag har knappt hunnit andas. Det började klockan halv nio då jag var tvungen att ta mig upp ur sängen och käka frukost med mamma. Efter det gick jag och la mig igen för att jag inte kunde hålla ögonen öppna, så jag sov tills jag hade så lite tid på mig att jag knappt hann. Sen åkte jag och mamma till Jakan, gick i centrum lite medan vi väntade på G. Vi gick in i Gina Tricot (där har jag inte handlat på lite drygt ett halvår-år?!) och jag hittade ett snyggt plagg på rea. Men jag tyckte att pengarna kunde spenderas bättre så jag struntade i den. Direkt efter centrumbesöket så åkte vi till IKEA i Barkarby och där gick vi runt, käkade, jag träffade en lärare och sen var jag tvungen att skynda mig. Klockan blev mycket och jag var tvungen att hinna med 4-tåget till jobbet. Här kommer dagens UPP:


Jag jobbade 17-21 och sålde hela 4 stycken idag. Känner mig stolt, det var inte det bästa resultatet kanske, men jag är fortfarande grön och det är det som räknas för tillfället. Imorgon räknar jag med att jag säljer mer. Men detta var ju inte allt! Jag vann ju även presentkort till Teknik Magasinet- 100kr. Inte något man tackar nej till precis!


Grattis till mig iaf och bra kämpat alla som sålde idag och även ni som inte sålde :)


Puss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards