Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:43


 

Tog lite überego bilder, det var skoj :)


Toaletten var trasig och det blev "översvämning"


     

Vem tackar nej till denna bil? Inte jag! :O


Puss, rosen <3

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:40


En vardag med Rosen <3

 

Min älskling, du är mitt allt! The worlds greatest..


 

Jenny som prövar på något nytt, hon ser lite förvirrad ut. Skorna är inte hennes stil!


  Sist, men inte minst... Det vi ägnar vår skoltid åt, klotter!

Av Linnea - 26 oktober 2009 23:02


Den här dagen har varit fullspäckad. Jag har knappt hunnit andas. Det började klockan halv nio då jag var tvungen att ta mig upp ur sängen och käka frukost med mamma. Efter det gick jag och la mig igen för att jag inte kunde hålla ögonen öppna, så jag sov tills jag hade så lite tid på mig att jag knappt hann. Sen åkte jag och mamma till Jakan, gick i centrum lite medan vi väntade på G. Vi gick in i Gina Tricot (där har jag inte handlat på lite drygt ett halvår-år?!) och jag hittade ett snyggt plagg på rea. Men jag tyckte att pengarna kunde spenderas bättre så jag struntade i den. Direkt efter centrumbesöket så åkte vi till IKEA i Barkarby och där gick vi runt, käkade, jag träffade en lärare och sen var jag tvungen att skynda mig. Klockan blev mycket och jag var tvungen att hinna med 4-tåget till jobbet. Här kommer dagens UPP:


Jag jobbade 17-21 och sålde hela 4 stycken idag. Känner mig stolt, det var inte det bästa resultatet kanske, men jag är fortfarande grön och det är det som räknas för tillfället. Imorgon räknar jag med att jag säljer mer. Men detta var ju inte allt! Jag vann ju även presentkort till Teknik Magasinet- 100kr. Inte något man tackar nej till precis!


Grattis till mig iaf och bra kämpat alla som sålde idag och även ni som inte sålde :)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 26 oktober 2009 01:04


Ja, nu är klockan över ett och jag har precis skickat in arbetet som skulle vara inne för en timme sedan, inte för att jag bryr mig så mycket. Vi får se hur det går och går det inte får jag väl göra bättre ifrån mig nästa gång. Nu sitter jag här och tar det lugnt, tar ett djupt andetag och försöker att inte känna någon press, men det gör jag hela tiden ändå. Jag känner press över jobbet, skolan, betygen i allmänhet, studenten, körkortet, vännerna, allt känns bara som att jag tvingar mig till att vara bra. Speciellt i skolan, om jag får mindre än MVG så känner jag mig som världens sämsta människa, jag vet inte varför och jag vet inte hur jag ska bli av med dessa omöjligt höga krav. Visst kan det vara bra att ha ett mål, men jag märker ju själv att jag inte mår bra av det här!


Usch, har ni några tips så skulle jag uppskatta dem :/


Puss, rosen <3

 

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards