Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Linnea - 23 oktober 2009 23:07


Jag säger tyvärr till Niclas, men konkurrensen är hård och det gäller att ha det där lilla extra. Som vi såg i TV så var det många tjejer som verkligen grät alla sina tårar för dig, men ibland räcker det inte. Jag antar att det inte gick hem hos alla och det är tufft att se när någon åker ut. De kan vara som att en dröm krossas, men ge inte upp Niclas, du har talang och använd den väl!


När det gäller EDDIE <3 så är jag lycklig över att han fick stanna kvar, jag trodde faktiskt bättre om folket, jag trodde att de kunde uppskata en äkta talang. Han har hela paketet, han är grym, snygg, härlig personlighet, karisma och det viktigaste UNDERBAR RÖST. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och det roliga är att min kompis känner honom! Underbart, då kanske man träffas någon gång i framtiden! Eddie, du var underbar ikväll, hoppas verkligen att du går vidare nästa gång också, du är en riktig stjärna!


Vill också passa på att säga grattis till Erik och Calle som var riktigt grymma idag!

Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 22:24


Snart är IDOL tillbaka i TV-rutan, vad säger ni? Borde inte Mariette och Niclas åka ut, eller är jag helt ute och cyklar? Nu är det dags, börjar bli hungrig också så nu blir det mys framför TV:n med något snack!


Skriver senare,

Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 20:48


You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know

And you
Over-think
Always speak
Cryptically

I should know
That you're no good for me

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You!
You don't really want to stay, no
You!
But you don't really want to go-oh

Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 18:55


Omg, det här är bara ett måste för alla som inte kan vänta tills New Moon kommer ut, precis som jag! Det här är världigt häftiga klipp och jag längtar jättemycket tills nästa film kommer!


Klicka här för att se de underbara klippen!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 18:38

Av Linnea - 23 oktober 2009 18:33


Veckans citat kommer från vår lärare som är riktigt lik Björnen Gustavsson <3 Grymt söt iaf, men här kommer det:

"om jag bara skulle skjuta Linnea"


xD Attans, han verkar inte gilla mig speciellt mycket! Men vi gillar dig iaf J


Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 18:05


Gick precis hem till pappa och det är inte som att han har några trevlig grannar. Jag menar man brukar väl ändå säga tack när en främling stannar kvar och tar tid att hålla upp dörren åt andra. Hur otrevlig kan man bli egentligen? Det kallas ju faktsikt allmän hyfs, men jag vet inte, det känns som alla blir mer otrevliga nu för tiden! Men vad ska man göra åt saken?


Hoppas alla mina läsare tänker på att vara trevliga! Kyss

Puss, rosen <3

Av Linnea - 23 oktober 2009 18:01


Hej igen Mona!

Tyvärr så är det Joel som är chef för dagspasset. Jag jobbar på kvällarna och min chef/coach heter då Niclas. Niclas är en härlig kille och jag vet inte om man behöver någon erfarenhet om man söker heltid. Det är nämligen väldigt körigt på dagarna har jag hör och de kämpar som tusan. Men du kanske redan har erfarenhet! :)


Min utbildning var som sagt till kvällen och då tog den ungefär 3-4 timmar då vi fick veta mer om företaget, hur man säljer och lite sådant. Men det kan mycket väl vara annorlunda på dagtid! Hur gammal är du förresten? :)


Lycka till och hoppas du får jobbet! :D


Kram, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards