Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linnea - 28 oktober 2009 19:53


Nu sitter jag i Orsa och väntar på att tiden ska gå. Det är lite tråkigt eftersom att min kusin inte är här ännu, han kommer hem imorgon eller på fredag! :/

Jag har suttit på bussen i fyra timmar så jag har lite ont i rumpan och jag mådde illa nästan hela vägen dit så det var inte så roligt alls, men jag har iaf kommit fram till att jag ska köra runt imorgon och försöka att inte köra på någon på vägen! Så ni får se upp alla som bor i Orsa, jag kanske kör till Mora också... Vi får se hur det blir med den saken, men alla verkar må bra här iaf och det är väldigt lugnt som vanligt, *suck*.


Anyways, sitter här lite chockad över att Jenny har piercat tungan, jävligt snyggt är det iaf och jag längtar tills jag ska göra det! Mamma kommer inte låta mig så jag ska vänta tills jag är 18 iaf. Det är inte så långt dit, bara en månad ungefär! :)


Nej nu ska jag sitta här och kolla lite på "Bonde söker fru" med faster!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 09:04


Hej alla läsare, klockan är nu fem över nio och jag är supertrött! Jag gick och la mig två igår så jag får väl skylla mig själv lite. Nu måste jag iaf gå upp och packa, fixa mig osv och sen ska jag åka iväg till Mora vid tolv-tiden. Spännande! Men jag är sur på min kusin för att han inte hör av sig och för att han bara stack iväg så jag kommer nog inte träffa honom någonting när jag är där uppe... Strunt samma, jag ska övningsköra iaf och det ska bli roligt!


  En bild, bara en bild...


Nu är det dags att skynda sig! Jag skriver mer senare eller ikväll!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 02:05


Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Kollade precis på det senaste avsnittet av One Tree Hill, ni som vill veta lite mer får läsa inlägget som jag skriver senare idag. Ni andra får strunta i det :P. Längtar iaf tills nästa avsnitt (season 7 episode 8), allt börjar bli riktigt bra nu, men jag hoppas att det blir som jag tror!


Godnatt på er mina trogna läsare :)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:58


Jag ska sälja en klänning som jag har, otroligt vacker som passar till fest. Har endast använt den en gång, så snart kommer det som sagt upp!


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:33


 

Ser ni vad det är för färg på mitt namn? (Linnea Rosén) Ser ni vad det står för siffra framför mitt namn?! :D Jag var grön och jag sålde 4 st igår, *stolt*


Fler bilder kommer snart, ska till Dalarna och där blir det foton :)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 28 oktober 2009 00:24


Min mamma är flummig, vet inte vad jag ska göra, hon går runt och pillar på mina saker och läser massor. Det är lite knas och sen läste hon att en nalle hette "Nalle King"... Nu sitter hon och säger att hennes mage är "miljöskadad", jag har ingen aning om vad hon menar, men det blir säkert jättebra med det där! Tungan ute


Idag har jag iaf tagit sovmorgon. Jag sov till tolv och sen åt jag frukost och kilade iväg till Jenny, där pratade vi lite projektarbete och kom fram till att vi skulle göra intervjuer... Alltså inte så mycket alls. Sen åkte vi till jobbet och där gick det lite sisådär.. Sålde bara en idag, men på söndag ska jag tagga till igen och sälja som bara den!


Lägger upp en bild snart på gårdagens prestationer ;)


Puss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards