Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Linnea - 6 oktober 2009 23:25

Idag har varit en toppen dag, trots det hemska vädret som härjar utanför husets väggar. Man kan verkilgen höra att hösten har kommit till slut, trots att det tog sån tid! Jag har inte varit hemma så länge för jag har jobbat idag igen. Men det här har jag haft för mig idag iaf:


  • Vaknat, käkat
  • Åkte till skolan
  • Hade fyra lektioner
  • Gick på utbildning för att bli informatör
  • Åkte hem och käkade
  • Jobbade
  • Kom hem och åt!

Det här är alltså min dag, mycket att stå i, som tur är så har vi för tillfället inga läxor och jag hoppas att det fortsätter så. Idag var jag som sagt på jobbet och det gick bättre än igår. Det var nämligen så att jag sålde tre stycken och mitt mål var fyra, så jag börjar närma mig nu! Det känns skönt iaf! Det jag fick idag var mitt anställningsbevis så nu är jag alltså anställd, det känns ju jätteskönt! Det går bra nu ;D


Nu måste jag sova för imorgon ska jag upp tidigt och jogga och sedan ska jag släpa med en viss bäbis till skolan hehe <3


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards