Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Linnea - 5 oktober 2009 22:30

HAHAHA, idag var en mycket bra dag, allt känns liksom bra nu. Skolan går bra, har inga läxor för fem öre, kärlekslivet ska vi inte tala om, pengarna kommer komma in och jobbet går asbra! Idag har jag hunnit med massor med saker bland annat:


  • Vakna och käka frulle [x]
  • Åka till skolan [x]
  • Ha tre lektioner [x]
  • Redovisa i engelska (det gick dock åt helvete) [x]
  • Åka hem och käka [x]
  • Åka till jobbet [x]
  • Prestera bra som fan [/]
  • Åka hem, käka och sova [/] (fattas bara sov-delen)

Så nu känns det som jag är på topp! Min chef var asnöjd med det jag presterade så det känns skitbra just nu, det är bara att kämpa på. Nu börjar jag bli varm i kläderna så att säga så det är bara att kämpa vidare. Man är dock trött på att säga samma sak efter fyra timmars arbetande. Haha, dessutom så var det en kvinna som sa: "Du är så jävla otrevlig" och slängde på luren, men så kan det gå ibland! Sen var det en man som hette Dick och det var också ganska roligt, men nu ska vi inte tala om jobbet.


Jag måste plugga åt G så att pengarna jag fick är välförtjänta, så jag vet inte om det blir idag elle imorgon, för jag ska jobba imorgon igen och då ska folk medlyssna, nybörjare alltså som ska börja på kvällspasset. Det kan bli lite nervigt, men det är bara att köra vidare som vanligt. Är de nybörjare så kommer dom nog tka att jag är skit bra, precis som det var för mig från början.


Godnatt, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards