Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Linnea - 1 oktober 2009 22:54


Nu är det officiellt, jag fick jobbet som telefonförsäljare, så se upp Sverige, för här kommer jag! Det här är mitt första jobb och det känns jättejobbigt och pirrigt, men samtidigt som en riktig utmaning, som början på en resa, ett äventyr. Så jag jobbar numera hos Svensk fondservice (Definitiv heter företaget). Allt går som det ska nu, det känns toppen.


Resten av dagen tillbringade jag i skolan, det gick bra som vanligt, ganska tråkigt då det inte är så bra stämning, men ändå. Mamma var jobbig som vanligt, vilken nyhet... Nu är iaf Germaine och Beatriz här och det kommer bli jobbigt imorgon eftersom att jag ska vara barnvakt och jag har ju skola, vad ska jag göra liksom? Beslutsångest... Jag vill verkligen inte missa psykologin, det är den roligaste lektionen jag har Gråter och dessutom har jag prov i det ämnet snart, vad fan ska jag göra?! Det löser sig nog.


Nu ska jag sova, godnatt!

rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards