Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Linnea - 3 oktober 2009 18:38

Som vanligt vill inte folk göra nånting, måste skaffa mig fetare kontaktnät så man hittar nån man kan hänga med liksom, lite tråkigt att sitta hemma en lördag, men, men... så är det när man har kompisar som är upptagna 24/7!! Jag har mest hjälpt G med hennes läxor så jag ska få betalt för det också. Resten av dagen har jag inte gjort någonting, bara läst igenom manuset till jobbet! Det kommer att bli intressant! Det absolut värsta är ju att jag får sparken, men då får jag väl söka vidare Tungan ute men jag fick ju jobbet av en anledning, min arbetsgivare tror på mig! Glad


Nu ska jag snart hem till mamma och baka kladdkaka, ska bjuda mamma och G på det och mumsa i mig massor själv också! MUMMS! Dessutom måste jag fortsätta plugga på manuset och det går ju inte när jag sitter här!


puss på er, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards