Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Linnea - 4 oktober 2009 22:05


För det första, kul att ni kommenterar! Anna skrev igen, hehe! Jag måste skapa en omröstning, undrar vad alla har för favoriter. Annas är Calle och Jannis var Rabih, personligen tycker jag att alla har något speciellt, men jag börjar dras åt olika håll numera, Erik har gjort bra ifrån sig på sista tiden och jag får verkligen gåshud när han sjunger <3.


Till Anna! ;D

Hur går skolan då? Allt bra där? Haha, du kan aldrig gissa vem jag har börjat prata med! Så det e lika bra att jag berättar, LENNART! du vett LELLE?! Han som gick i D5!! Helt otroligt va han har förändrats!

vi kanske ses nån dag :) <3


Nu måste jag plugga vidare, puss rosen @>--

Av Linnea - 4 oktober 2009 21:49


Idag var ingen bra dag, det började med att jag vaknade på morgonen med en dålig magkänsla och det är inte sådant som man vill ha. Jag somnade iaf om i hopp om att det skulle bli bättre, men tyvärr så vaknade jag om och om igen med samma dåliga känsla inom mig. Jag struntade i det och bestämde mig för att kliva upp, mamma var redan uppe och höll på att stöka i köket. Så jag började dagen, jag åt frukost och jag duschade som man brukar göra, ren rutin helt enkelt. Jag kom senare att tänka på att jag säkert drömt någonting konstigt, men hur mycket jag än försökte så kom jag inte på vad det var, det var bara någonting som plågade mig. Så jag struntade i det och fortsatte dagen. När klockan senare började närma sig 2 så åkte jag iväg till jobbet. Det var första arbetsdagen och det kändes väldigt nervöst. Jag kunde inte äta innan och det var jobbigt. När jag väl kom dit, 14:50 så började vi diskutera vad vi hade för mål och jag skulle spräcka min nolla. Första passet gick och resultatet låg fortfarande på noll. När jag sedan gick in i andra passet bestämde jag mig för att köra på som fan och bara klara av det här... Haha vilket skämt, jag klarade ju inte ett skit! Jag gjorde inga framsteg alls, fan vad jag sög... Skitsamma! Jag åkte sedan hem utan att vara hungrig och kände stor press. Käkade iaf när jag kom hem och nu sitter jag här. Jag hade fortfarande den där hemska känslan inom mig då och började nästan gråta av en låt när jag satt på tåget. Funderade på varför den berörde mig så himla mycket, men det är klart att jag inte kom på det hela. Nu satt jag här för ungefär 20 minuter sedan och kom och tänka på vilken dag det är idag. Det är den 4 oktober 2009. Inte en bra dag för mig om jag säger så. Så jag tänkte efter och kom fram till att jag varit nere hela dagen pga en viktig anledning som jag inte tidigare kom på. Jag och mitt undermedvetna tänkte konstant på min mormor. Hon dog den 4 oktober, flera år tillbaka. Jag saknar henne hemskt mycket fortfarande och jag kommer aldrig att sluta sakna henne, men det är bara någonting jag måste leva med.


Jag löste iaf mysteriet.

rosen @>--

Av Linnea - 4 oktober 2009 21:45

Jag visste att det skulle vara någon som skulle ta illa upp av det som jag skrev igår. Som vanligt hade jag en depp-dag och det blev ju inte bättre utav det, men nu ber jag iaf om ursäkt för förra inlägget, om nån blev sur så menade jag inget. Säger bara att alla e upptagna jämt å ständigt, med verkligen ALLT! Det kan handla om att åka till stan, dra till Jakan, träffa killen som man träffar varje dag, hoppa på ett ben, jag vette fan, skulle ba va kul om nån frågade om jag ville hänga med nån gång, bara spontant sådär, det är oftast jag som försöker få med folk på grejer. Visst, jag kan inte heller VARJE dag, men det finns tid till allt... Det gäller bara att vilja ;)


Det här räcker för idag, vill inte ha allt för många mördarblickar imorgon.


puss, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards