Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Linnea - 13 oktober 2009 23:02


Nu har det gått någon dag då jag inte har bloggat, det var länge sedan som det hände! Men nu är jag tillbaka, jag har knappt suttit vid datorn överhuvud taget eftersom att jag varit i skolan, åkt hem, ätit, åkt till jobbet och sedan hem för att plugga och sova på en gång. Så jag är ganska slut just nu. Jobbet känns jobbigt och tungt och jag har en känsla av att jag antingen kommer att sluta eller få sparken, vi får se vilken det blir först! Sålde bara en idag så det var ju det sämsta hittills förutom första dagen jag jobbade... Suck!


För övrigt har jag en del plugg att ta mig igenom nu, men det känns bra ändå, allt går bra och jag kan verkligen kombinera studierna med jobbet. Så det känns ännu lite bättre, förutom att jag sluta snart. Däremot har jag sökt ett annat jobb, lite närmare dock, som jag hoppas att jag får, men jag är inte alls säker på det! De har nämligen inte svarat på min ansökan så förmodligen så vill de inte veta av mig xD!


Nu sitter jag här, har ingen energi kvar för fem öre och om jag bara sluter ögonen, blundar för en sekund, så kommer jag att somna, komma in i drömmarnas värld, det är jag säker på. Men nu sitter jag med projektarbetet, dock orkar jag inte mer så jag ska gå och lägga mig nu med detsamma!


Godnatt, rosen @>--

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards