Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Linnea - 20 oktober 2009 23:11


Nu sitter jag hemma och kollar på Brothers and Sisters, jag vet inte varför, jag brukar aldrig kolla på det, men det var ju lite roligt ändå. Hur som helst så hann jag inte skriva någonting igår eftersom att jag jobbade och sen hade jag ett arbete som jag var tvungen att avsluta... Idag har jag också jobbat, det gick helt åt helvete, jag sålde inte ett skit. Men det känns skönt att min chef tror på mig. Han pratade mycket om att han verkligen vet att jag kan göra det här (det vet jag också, för jag har klarat det här förut). Hur som helst så sa han också att det finns en anledning till att han anställde just mig, det är inte för att bara anställa någon. Kvällspasset är inte fullt ännu och det beror på att han inte anställer vem som helst, han anställer dem som han tror kan bli bra försäljare. Det känns som ett upp iaf, inte bara negativ dag!


Jag vaknade tidigt och hade bara sovit fem timmar inatt så jag är ganska trött nu, men ska sitta uppe ett tag till och plugga. Måste komma igång med ett stort arbete som ska vara inne på torsdag och så måste jag plugga åt en kompis samtidigt. Tyvärr så slutar jag kl halv fem imorgon så jag hinner inte plugga så mycket då heller, vi får bara hoppas på det bästa helt enkelt. Konstigt nog ser jag fram emot torsdagens flöjtlektion, det känns lugnt nu :)


Nu ska jag plugga lite, återkommer senare

Puss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards