Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Linnea - 18 oktober 2009 22:44


Jag sa ju att jag skulle plugga och det går ju faktiskt bra för en gångs skull! Jag skriver en engelska uppsats, en argumenterande uppsats. Jag skriver då om att det är bra att "make love" och man ska skita i alla krig istället. De argumenten jag har då är:

  1. Det är bra för humöret
  2. Det stillar din sexlust
  3. OCH det är bra träning, man slipper gå till gymmet, kör hårt i sängen istället! :P

Men nu ska jag köra vidare, med plugget alltså! Måste få klart det och sen får vi se om jag kommer tillbaka. Väntar även på att min farm ska bli klar! (Farmville, på Facebook har nog de flesta hört talas om)


Puss, rosen <3

Av Linnea - 18 oktober 2009 22:14

  Because I miss you <3

Av Linnea - 18 oktober 2009 22:07


Nu är det söndag och dags att förbereda sig för ännu en vecka från verklighehten. Igår var som att jag glömde allt med skola och jobb och bara hade det hur mysigt som helst, idag och imorgon är helt andra dagar. Idag har jag jobbat och både imorgon och på tisdag är det både skola och jobb som gäller för min del. Igår var jag nämligen hemma hos G och G och hade det jättemysigt! Vi åt god mat, tittade på "teater" och bakade och skojade!


Idag däremot var jag helt uttömd på energi som vanligt. Jag är aldrig pigg nu för tiden och jag hoppas att någon utav mina läsare kan tipsa mig om vad jag ska göra. Det är nämligen så att jag sover "lagom" jag har testat att sova lite och mycket, men aldrig hittat någonting som gör mig pigg. Så jag sover "lagom". Jag äter både grönt och motionerar så jag förstår inte riktigt vad som är problemet, folk säger ju att man ska bli pigg av sådant, men det här gäller tydligen inte mig :(


Idag har jag iaf jobbat, jag gick upp vid tolvtiden och sedan var jag tvungen att skynda mig iväg eftersom att tågen inte gick idag på dagen heller. Så jag åkte buss till stan, lite udda både för att det var buss och för att han körde på motorvägen. :S Bussar får ju egentligen inte göra det, men det var härligt iaf, älskar att åka buss! ^^


Nu måste jag fortsätta plugga lite, men jag återkommer snart.

Puss, rosen <3

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards