Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Dagens stora händelse!

Av Linnea - 16 november 2009 18:39


Jag glömde ju förstås att skriva om det största och bästa som faktiskt hände idag. Det var så att vi skulle börja läsa böcker på engelskan och nu har det nog gått en vecka eller två sedan vi skulle börja och jag hittade helt enkelt ingen bok. Så Cissi och jag gick till biblioteket först för vi tänkte att vi kunde låna en sån där gammal, sliten bok därifrån, men alla så så tråkiga ut. Då kom vi på den smartaste idén, vi tänkte fråga om vi kunde läsa Twilight, såklart! Så vi sprang iväg till Peter och pratade med honom och hans enda kommentar var i princip: "oh, is it that one with the vampires?" (han bryr sig inte så mycket, verkligen inte insatt... han visste inte ens vad Twilight var för ens ett par dagar sen när vi berättade det för honom)


 


Så han sa till slut jag och vi bestämde oss för att köpa boken istället för att låna den, vet inte ens om man kan låna den. Strunt samma, så Cissi och jag gick till centrum och handlade den (139kr) och sen åkte vi hem. På vägen hem hände det såklart roliga saker som alltid. Vi hittade massor med roliga grejer i mobilerna som vi lekte med och sen kunde man tydligen spela trummor, det var helt sjukt!


Hoppas ni alla haft en bra dag idag :)

 
 
twiiliight

twiiliight

17 november 2009 21:18

Heejheej, jag ber om ursäkt att jag inte har svarat innan. Jag hade liten bråttom till träningen.
Svar på din första fråga, Jag är lite både på teamen. Jag älskar Edward men Jacob är inte dum han själv :)
Vilket Team är du på??:D

Och svar på den andra frågan: Jag ska gå den 20:e, men eftersom det finns nattpermiär också så vet jag inte om den 20:e räknas som premiär :)

http://Twiiliight.bloggplatsen.se

 
twiiliight

twiiliight

17 november 2009 21:51

Okey, hoppas att du kommer att ha det bra :)

Det med Teamen, jag skrev ju att jag vet inte, att jag är mellan Jacob&Edward men en liten hemlis, det lutar sig mot Edward, eller det har alltid lutat sig på Edward haha :)

Och nu måste jag skryta lite, om det är okey. Jag och Taylor Lautner fyller år på samma dag :)

http://Twiiliight.bloggplatsen.se

 
twiiliight

twiiliight

18 november 2009 16:24

Jo, jag hittar allt på olika sidor, som celebuzz.com, thehollywoodgossip.com och bellaedward-cullen.com
m.m
:D

http://Twiiliight.bloggplatsen.se

 
twiiliight

twiiliight

18 november 2009 18:51

varsågod :)

http://Twiiliight.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 22 februari 2010 09:59

Det var någon (s) som undrade vad man får göra under samhälle C kursen och ärligt talat, den var riktigt svår. Vi fick läsa om makt och klimat och olika partier. Makt var det allra svåraste för begreppen som användes har jag aldrig hört talas om (i p...

Av Linnea - 1 december 2009 21:19

  Nu är det ombygge som gäller hehe, inte bokstavligen talat dock! Kolla in min nya blogg som du finner: HÄR.   Det är där jag kommer hålla till numera så vi får se hur det blir ^^ ...

Av Linnea - 1 december 2009 08:40

  Ja då sitter man här i den här skit skolan igen och skriver på bloggen. Det är ju meningen att jag ska jobba förstås, men vem orkar egentligen det halv nio på morgonen? Plus att jag glömde att skicka arbetet till skolan, så det är ju ett problem....

Av Linnea - 30 november 2009 20:52

  Vaknade tidigit i morse och då var mamma redan vaken och det var ganska underligt eftersom att det inte hänt att hon lämnat lägenheten före mig på morgonen på typ år och dar? Så det var lite annorlunda. Sen skyndade jag iväg till skolan för att s...

Av Linnea - 29 november 2009 22:24

  För det första: Åter igen ledsen för att jag inte kunde komma på din fest, det lät som om ni hade roligt! Hoppas du blev glad för presenten också!   För det andra: Det där inlägget skrev jag för hundra år sen känns det som och ja, du har beta...

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards