Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Det är vinter!

Av Linnea - 12 november 2009 18:27


Jag kom precis innanför dörren och det blev helt plötsligt väldig varmt! Så skönt, just nu är det bara en grad ute och snart börjar det väl snöa också. Usch, det blir mörkt ute redan klockan 3-4 och sen är det mörkt fram till 8-tiden. Det är inte roligt längre...Och jag har inga bra kläder inför vintern, dessutom måste man i princip gå runt med vinterkläder i skolan eftersom att inga element är på! Toppen...


Igår natt kunde jag inte somna, vet inte varför, men det var så jobbigt. Jag brukar aldrig ha svårt att somna men helt plötsligt var det bara som att jag tänkte på allt som har hänt och allt som kommer att hända och jag var jättestel. Kunde inte slappna av för fem öre så jag låg där och vred och vände på mig trots att jag var hur trött som helst. Vilket fall som helst så vaknade jag imorse av att pappa plingade på och skulle låna ett busskort och sen var jag tvungen att gå upp. Käkade frukost och rusade iväg till tåget.


Det var en seg dag, vi gjorde inte så mycket, mest flummade omkring förutom när det gällde engelska lektionen, som vanligt hade vi massor att göra. Men resten av dagen var lugn och när jag kom hem så åkte jag nästan direkt till flöjten. Det var roligt idag och jag har mycket lättare för mig nu och jag tycker det är roligt igen också, men vill fortfarande ha en keyboard i present (a).


Nu måte jag återgå till pluggandet men jag skriver senare..

Puss, rosen <3

 
 
cristian

cristian

12 november 2009 19:42

nice! hehhe jag trodde du hade en kille!:) hehe
när tog det slut?

jag har inge brottom iallafall:) de kommer när de kommer:) hihi:)
vad bra att de går bra för dig i skolan... jo jag har också mycket o göra i skolan.. a visst e de skönt med sista året:) hahha


görs?


puss

http://latinobiffencristianquinteros.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 22 februari 2010 09:59

Det var någon (s) som undrade vad man får göra under samhälle C kursen och ärligt talat, den var riktigt svår. Vi fick läsa om makt och klimat och olika partier. Makt var det allra svåraste för begreppen som användes har jag aldrig hört talas om (i p...

Av Linnea - 1 december 2009 21:19

  Nu är det ombygge som gäller hehe, inte bokstavligen talat dock! Kolla in min nya blogg som du finner: HÄR.   Det är där jag kommer hålla till numera så vi får se hur det blir ^^ ...

Av Linnea - 1 december 2009 08:40

  Ja då sitter man här i den här skit skolan igen och skriver på bloggen. Det är ju meningen att jag ska jobba förstås, men vem orkar egentligen det halv nio på morgonen? Plus att jag glömde att skicka arbetet till skolan, så det är ju ett problem....

Av Linnea - 30 november 2009 20:52

  Vaknade tidigit i morse och då var mamma redan vaken och det var ganska underligt eftersom att det inte hänt att hon lämnat lägenheten före mig på morgonen på typ år och dar? Så det var lite annorlunda. Sen skyndade jag iväg till skolan för att s...

Av Linnea - 29 november 2009 22:24

  För det första: Åter igen ledsen för att jag inte kunde komma på din fest, det lät som om ni hade roligt! Hoppas du blev glad för presenten också!   För det andra: Det där inlägget skrev jag för hundra år sen känns det som och ja, du har beta...

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards