Alla inlägg den 14 april 2009

Av Linnea - 14 april 2009 21:46

Det har gått ungefär en vecka sedan jag var i skolan sist och det känns fan bara som en helg... Visst man hann göra mycket och så, men påsklov är ingenting jämfört med jullov och framförallt sommarlov. Så jag hade det rätt så roligt under påsklovet, jag var med pojken min och jag var i Orsa hos släkten. Det var väldigt dålig stämning i Orsa och jag ångrar nästan att jag åkte dit, det var inte alls roligt att sitta och lyssna på när släkte tjafsade hela tiden och det blev bara värre och värre, som ett tungt regnmoln över oss. Däremot var det fint väder under hela påsken och jag har ordnat en solbränna redan haha, i april! 


Nu är jag jättetrött och orkar inte blogga, -.- 

godnatt!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej söta läsare, Linnea heter jag. Jag är en 18-årig tjej som älskar att leva livet och vara med vännerna och kan inte leva utan musik... Jag bloggar om vardagen, shopping, roliga saker och mycket annat! Enjoy

Omröstning

Har du sett New Moon än?
 Ja!
 Nej, men jag ska!
 Nej och tänker aldrig göra det heller!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards